Reklamation
Har du oplevet uregelmæssigheder med et Peter Larsen Kaffe produkt, er du meget velkommen til at kontakte os.
Send venligst en mail til os på kaffe@peterlarsenkaffe.dk med dine kontaktoplysninger og skriv lidt omkring årsagen til reklamationen. Mærk venligst emnefeltet med ”Reklamation". For at vi kan hjælpe dig, har vi brug for et billede af kaffen, samt batch nr. på det pågældende produkt. I nogle tilfælde vil vi bede om at få kaffen sendt retur til undersøgelse i vores laboratorium. I sådanne tilfælde betaler vi naturligvis for fragten.
Vi vil herefter vurdere det videre forløb.
Oplysning om klagemuligheder
Hvis du vil klage over en vare eller tjeneste købt hos os, kan du indgive en klage til:
Center for Klageløsning i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby
Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk
Europa-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.
Klagen indgives her.